Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Minecraft Documentary Minecraft Documentary

Rated 1.5 / 5 stars

This is

as boring as minecraft itself.



Mario's Reward Mario's Reward

Rated 1 / 5 stars

I remember

when Newgrounds was filled with funny.



The Astronaut The Astronaut

Rated 2 / 5 stars

poor.

Just bad. Is bleeping swear words the new black?
Not funny, but at least the animation was done well.


KawaiiPiranha responds:

PERSONALLY, I find bleeping swear words to be funnier than leaving them uncensored.
...and if the animation was done well, then I think it deserves a bit better than a 4... :|

either way I got front page, so yeah...

Recent Game Reviews


Maze of AS3 Maze of AS3

Rated 1 / 5 stars

This

Is easily one of your better games, needs more work still. But at least its a little bit enjoyable.


Mia responds:

It is not one of my better games. Get out.


Orange Banana Rescue Orange Banana Rescue

Rated 0 / 5 stars

This is an utter

disgrace to Kirby music.


Mia responds:

Glad you liked it


Trollface Launch Trollface Launch

Rated 4.5 / 5 stars

Wonderful

This game is wonderful, so is that last upgrade. Finally got it after giving out my personal information and credit card number. It was worth it!


People find this review helpful!

Recent Audio Reviews


Narwhals Tune Narwhals Tune

Rated 5 / 5 stars

Narwhals, Narwhals, Swimming in the Ocean....

Absouloutley amazing...
Catchiest song I've heard in a long time
I love it :D


People find this review helpful!

Rick Roll (8bit) Rick Roll (8bit)

Rated 5 / 5 stars

Never Gonna Give You Up...

This is fantastic, good job!
Gonna have fun with this song at school.
Again, good job


People find this review helpful!
pheel responds:

Thanks very much :)
Haha going to Rick Roll your friends? :P
Have fun ;D


Popcorn [EON Remix] Popcorn [EON Remix]

Rated 5 / 5 stars

This is

AMAZING.
Its quite catchy! Had this song stuck in my head...for a couple days.
Nicely done!


Recent Art Reviews


Guardbreak Girl Guardbreak Girl

Rated 5 / 5 stars

Nice work old chap.

Heres a couple names to consider:

- Yui
- Kairi
- Saki



Orginail Characters on NG Orginail Characters on NG

Rated 4.5 / 5 stars

I'm surprised.

that theres nothing by egoraptor on here.
hmm.
well anyways, its nicely done I must say (:
Good job mate.


People find this review helpful!

Castle Crashers Poster Castle Crashers Poster

Rated 3.5 / 5 stars

Not to bad.

Not as good as Tom Fulp's drawings, but still pretty satisfying. It's also better then anything I can draw xD
But as someone stated 4 posts beneath me, its kind of bland. Need a background, to bring it to life.
Just my opinion though.


People find this review helpful!
TheSpicanator responds:

lol i think you mean Dan's drawings. not to cut Tom, in all his glory, down or anything. But that who i think you mean. And yeah i see where your coming from. But i like it better with a black background, this is really just a fan boy poster. not an informative poster.